Zienderogen ontvangt cheque van €2.500

Onder toeziend oog van medebestuurslid Harry Kiewiet overhandigde voorzitter Geert Doosje van Rotaryclub Zwartewatersteden op donderdagavond 7 november jl. maar liefst een cheque ter waarde van € 2.500,00 aan George de Jong en Robert Jan Korteland van Stichting zienderogen. Dit bedrag was bijeengebracht door de leden van de Rotaryclub Zwartewatersteden en hun vrienden en relaties, die samen meer dan 200 kaarten hadden afgenomen voor de première van de film “Het diner”. Ook Movie Unlimited heeft aan het uiteindelijke resultaat bijgedragen, en de gastheren en gastvrouwen van deze bioscoop in Kampen zorgden voor een geweldige ontvangst, compleet met rode loper en champagne.

Mede Rotarian Robert Bos, opticien, is de contactpersoon tussen de stichting Zienderogen en Rotary Zwartewatersteden. Hij weet als geen ander dat de gelden goed terecht komen. Door betrekkelijk eenvoudige middelen zoals het aanmeten en leveren van een bril kunnen veel mensen in ontwikkelingslanden worden geholpen.

Rotary Zwartewatersteden is een actieve club die het jaarthema van Rotary International in de praktijk brengt: Engage Rotary Change Lives, vrij vertaald: “betrokken zijn/voelen bij Rotary, maakt dat het leven verandert”.

Marry Oostijen, 11 november 2013

[dcwsb inline=”true”]