Welkom!

Welkom

Welkom Zienderogenden,

Welkom op de (vernieuwde) website van Stichting Zienderogen. Na maanden van hard werken is de nieuwe website online. Allereerst wil ik Hubert de Jong bedanken, zonder zijn technisch inzicht, kennis van (website)zaken en financiële bijdrage was deze website nooit van de grond gekomen.

U zult zich wellicht afvragen waarom er een nieuwe website is gekomen. De oude website dateerde van 2008 en werkte inderdaad redelijk. Wel was het heel lastig om bijvoorbeeld pagina’s aan te passen, foto’s toe te voegen en nieuwsberichten te verzenden. U kunt de oude website vergelijken met een klein huisje waar in de loop der jaren steeds weer een hokje aan werd vast gebouwd. Uiteindelijk lijkt zo’n bouwsel best wel een groot en sterk huis, maar het oorspronkelijk fundament begon hier en daar scheuren te vertonen. Om ervoor te zorgen dat het hele gevaarte niet ineen zou storten hebben we er een nieuwbouw huis naast gebouwd met voldoende kamers en een heel groot fundament.

Wat is er nieuw?

Allereerst is de homepage helemaal in een nieuw jasje gestoken. Onder de slider (grote foto) is het mogelijk om een online (!) donatie te doen of u in te schrijven voor de online nieuwsbrief (als u deze mail heeft ontvangen, dan bent u al aangemeld!). Daaronder ziet u een overzicht van de meest  recente projecten, zoals de missies naar Kaliningrad of Sri Lanka.  Onder het kopje projecten staat het laatste nieuws. U kunt hier lezen dat onze Belgische vriend Johan Hoet vandaag vertrokken is naar Bangladesh, maar ook dat Zienderogen meewerkt aan een missie naar Thailand.

Via de menubalk bovenaan de website kunt u navigeren naar alle nieuwsberichten die geplaatst zijn, naar het projectoverzicht en naar algemene informatie van de stichting. Vergeet u ook niet om kennis te maken met alle bestuursleden van de stichting. Helemaal onderaan elke webpagina van de website staat de footer. Daar zijn de contactgegevens geplaatst, maar kunnen geïnteresseerde zich bijvoorbeeld ook opgeven voor een Zienderogen missie of de laatste papieren versie van de nieuwsbrief downloaden.

Ik wens u veel leesplezier en zeg graag TOT ZIENS!

Jeroen Mulder, secretaris Stichting Zienderogen

[dcwsb inline=”true”]