Missie Thailand na één dag al geslaagd!

Hier wordt weer eens benadrukt hoe fijn goede voorbereidingen zijn. Tjeerd heeft met zijn team Lanna Ta Dee alles tot in de puntjes verzorgd. Het eerste deel van de Thailand missie kan al meteen als geslaagd worden bestempeld! De eerste twee dagen is er gewerkt bij de Karen Tribal People. Met een zeer grote groep vrijwilligers zijn er 150 mensen gescreend en voorzien van bril of doorgestuurd naar het ziekenhuis voor oogheelkundig consult en/of operatie. Een deel van de vrijwilligers zal ook aansluiten bij de rest van de missiedagen. We houden jullie op de hoogte!

Amber, Diasy & Robert

Update: via de Facebookpagina van Tjeerd:
“Day one and two of the Stichting Zienderogen / Lanna Ta Dee joined project at Ban Mae Klang Luang . We had a great and succesful weekend with many “old” and new volunteers. Pictures speak more than a 1000 words so we hope you get a feel of the event. We can’t thank our sponsors enought, This weekend has been made possible by Dr. Jan, Ms. Rachnee for eye pressure testing, Pieter Wiercx for donating instruments, Jeroen Mulder and George de Jong at Stchting Zienderogen. Great to have you here Robert Bos, Amber Kat and Daisy Laan from Holland, you are awesome.”

Hier zien we Amber en Daisy in actie.